Me ser tilbake på ei fantastisk helg og ein strålande 35. utgåve av Rema 1000 Handballfestivalen!
For alle oss i Stord Handball er pinsa årets absolutte høgdepunkt. Me set utruleg stor pris på alle som har bidratt med små og store oppgåver i forkant, under og etter festivalen vår.
Me ønskjer å rette ein stor takk til våre gode samarbeidspartnarar som spelar ei heilt avgjerande rolle i eit stort maskineri. Tusen takk for at de er med oss og gjer det mogleg å skapa handballmagi for spelarar, trenarar, dommarar og publikum - me er audmjukt takknemlege for at de er med oss:)
Samstundes vil me hylle våre eigne raude, oransje, grå og grøne - de er alle fantastiske representantar for Rema 1000 Handballfestivalen! Me er stolte og svært takksame for alle timane de legg ned av arbeid før, under og etter pinsehelga.
Tusen takk!
På vegne av arrangementskomiteen,
Bjarte Epland
(takknemleg festivalleiar)




























